čtvrtek 15. listopadu 2018

Co mi dělá radost ...


V září jsem oslavila další ze svých krásných narozenin a tehdy jsem si slíbila, že si splním další sen, o němž již uvažuji několik let. Občas některé věci trvají, ale když víte, co chcete, je jednoduché se pustit do nového projektu, ať je jakkoli nesplnitelný ...

Mým snem bylo začít se živit svým uměním, a tak jsem vykročila na strastiplnou cestu. O tomto tématu jsme již polemizovali v jednom z mých článků: Dá se uživit uměním ...

Vzdělávám se v marketingu, učím se pracovat se sociálními sítěmi, plánuji svou strategii v prodeji a především pracuji na svých uměleckých prodejních předmětech. Život mě naučil, že nic není lehké ani zadarmo, do všeho musíte dát čas a bohužel i finance. Na druhou stranu mi umělecká činnost přináší radost. Jako když dopletete svetr, došijete šaty, domalujete obraz, nebo vyhrajete nějaké utkání, doběhnete maraton ...

Radost je k nezaplacení ...

První bylo mé logo, o němž jsem uvažovala, a bylo jasné, že bude symbolizovat mou osobu a bude jako otisk na všech předmětech z mé dílny. Pro ty, kteří ještě neví, vysvětlím mé umělecké jméno, protože pak pochopíte i mé logo:

N. jako Nikoleta, což je mé jméno.
Csóka je příjmení mého otce, které je nepřechýlené do formy, kterou mám v příjmení já, a z maďarského jazyka se překládá jako Kavka.
K. jako Kavka a zkratka, pod níž jsem začala psát na gymnáziu.

Pseudonym také zachycuje tři identity, které jsou mou součástí - česká, maďarská, slovenská - uvádím je v abecedním pořadí, aby nedošlo k mýlce, že některou z nich preferuji, jak bylo vysvětleno i v článku: 


A tak vzniklo mé logo s kavkou s roztaženými křídly na inkoustové skvrně ...

Dalším krokem je příprava nových webových stránek a také zkouška tisku, která vyšla docela dobře, co říkáte?


Brzy si o některé mé věci můžete zasoutěžit na mých Facebookových stránkách, protože mě již čtete 5 let, tak bych vás chtěla odměnit. Kdo se ještě nepřidal, tak šup, šup ...

N.K.Csóka FB

Připravuji také kolekci notýsků s názvem NOTES WITH SOUL ...


Díky, že čtete a budu se těšit u dalšího příspěvku ...

Žádné komentáře:

Okomentovat